Doprava zdarma pro koncové klienty při objednávce nad 2.000,- Kč
Doprava zdarma pro B2B klienty při objednávce nad 8.500,- Kč
Způsoby doručení
Balíkovna na adresu
- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím Balíkovny a jejich služby obchodní balík
- Standardní dodání do 2 pracovních dnů
- V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
- Kde se váš balíček nachází si můžete ověrit zde
- V případě nezastižení adresáta. Balík bude uložen na nejbližší Balíkovně na poště nebo v boxu. Balík jednoduše vyzvednete pomocí kódu až se vám to bude hodit.
- V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
- Doručujeme pouze na území České republiky
Balíkovna
- Zásilka Vám bude doručena běžně do druhého pracovního dne na vybranou Balíkovnu
- Aktuálně si můžete vybrat z více než 2000 Balíkoven
- V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
- O možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či emailem
- Pro zásilku si na Balíkovnu bez této výzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí
- Pro vyzvednutí zásilky stačí sdělit jméno a kód, který Vám byl zaslán formou SMS nebo emailem.
- Pro tyto zásilky není třeba předkládat doklad totožnosti, proto si je může vyzvednout i 3. osoba. · Kde se váš balíček nachází si můžete ověrit v https://www.balikovna.cz/cs/uvod
- V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
- Doručujeme pouze na území České republiky
Zásilkovna
- Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
- Standardní dodání do 2 pracovních dnů
- V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde
- Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
- Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 2 kalendářní dny s možností prodloužení o 1 den
- Maximálni hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč · Více informací naleznete zde
- Doručujeme na území České republiky a Slovenska přes službu PACKETA
Zásilkovna na adresu
- Domů. Do kanceláře. Náš řidič vám osobně doručí zásilku až do rukou, a to na jakoukoliv adresu v Česku. Doručení na adresu máme čistě v naší režii, a proto sami ručíme za kvalitu a rychlost
- Standardní dodání do 2 pracovních dnů
- V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde
- Doručujeme na území České republiky a Slovenska přes službu PACKETA
PPL na adresu
- Doručení na adresu Příjemce.
- Možnost změny dispozic Doručení on-line.
- Elektronické potvrzení o Doručení.
- Automatická notifikace na Příjemce, která zahrnuje emailovou a SMS komunikaci s informací o orientačním času Doručení v rozmezí 2 hodin.
PPL parcel Box a Parcel shop
- Možnost volby Doručení do sítě Výdejních míst PPL (více informací http://www.ppl.cz/cojsou-vydejni-mista).